W świecie Silver Tears są następujące Armie:
~PRZODUJĄCY (PY) Do której należą najważniejsze wilki w sforze.
~ARMIA PRZYWÓDCÓW (AP) Należą do niej Wilki, które mają rangę przywódcy danego stanowiska.
~ ARMIA ZWYKŁA(AZ) Armia w miarę popsolita, należą do niej wilki od rangi "Zwykły Wilk"
~ARMIA DODATKOWA (AD) Wilki, które mają tzw. Rangi dodatkowe...
A teraz nasze stanowiska po kolei (Pierwsze dwa stanowiska nie należą do Armii):
1. Szczenię. Poznający świat poprzez zabawę młody wilk. Trzeba pokazać mu, jak funkcjonuje życie oraz jakie są podstawowe wartości. Wilki w przedziale wiekowym 0 - 2 lata Obowiązki: *Posłuszeństwo wobec starszych.
2. Młodzik. Niedorosły wilk, który powoli dojrzewa i rozwija się. Wilk w przedziale 2 - 3 Lata. Obowiązki: *Słuchanie się starszych.
ARMIA ZWYKŁA: 3. Zwykły wilk. Przeciętny członek stada, nic dla niego nierobiący. Zwykłym wilkiem, początkowo staje się każdy wilk, który dopiero się szkoli na daną pozycję. Obowiązki: *Posłuszeństwo wobec Alf *W razie potrzeby, zaciągnięcie się do wojska
4. Strażnik. Pilnuje granic terytoriów, i porządku w stadzie. Obowiązki * Podporządkowywanie się Dowodzący Straży *Pilnowanie terenów watahy
5. Młody Medyk. Zbiera różne potrzebne rzeczy dla medyka głównego, pomaga mu w leczeniu innych wilków. *Posłuszeństwo wobec medyka. * Zbieranie składników.
6. Myśliwy. Poluje na zwierzynę, którą składuje w spiżarni watahy. Obowiązki: *Polowanie. *Słuchanie się przywódcy
7. Wojownik. Walczy w czasie wojen w imię swojej watahy. W tym czasie musi być całkowicie podporządkowany Generałowi. Obowiązki: *Walka za swoją watahę. *Posłuszeństwo Generałowi.
ARMIA PRZYWÓDCÓW: 8. Dowodzący Straży. Dowodzi strażnikami. Posiada 4 moce i 200 UM. Obowiązki *dowodzenie strażnikami * pilnowanie terenów watahy
9. Medyk. Za pomocą różnych ziół leczy chore i ranne wilki, szkoli pomocników. 4 moce i 200 UM. Obowiązki: *Udzielanie pomocy potrzebującym ze swojej watahy.
10. Główny Myśliwy. Jest najskuteczniejszym myśliwym w stadzie. Przewodzi polowaniami. 4 moce i 200 UM. Obowiązki: *Polowanie, *Zarządzanie myśliwymi
11. Generał. Dowodzi Wojownikami w czasie wojny. Jest dla nich absolutnym autorytetem. 4 moce i 200 UM. Obowiązki: * Dowództwo Wojownikami w okresie wojen. *Przekazywanie Alfom informacji o pozycji watahy (również podczas wojen).
ARMIA DODATKOWA: 12. Opiekun/Opiekunka. Opiekuje się szczeniętami w czasie nieobecności ich rodziców. 3 moce i 120 UM. Obowiązki: *Opieka nad młodymi. * W razie wojny schowanie ich w bezpieczne miejsce.
13. Szaman. .Robi eliksiry, zna się na magii. 5 Mocy i 300 UM. Nie każdy może się ubiegać o to stanowisko... Obowiązki: *zbieranie ziół na eliksiry *tworzenie eliksirów *dostarczanie eliksirów sprzedawcy
14. Posłaniec. Robi to, co będzie rozkazem Alph lub Beth. 2 moce i 100 UM Obowiązki: * Przybycie na każde zawołanie. * Usługiwanie im.
PRZODUJĄCY (Te stanowiska są przydzielane wyłącznie przez Alphy) 15. Strażnik Alph i Beth. Jest strażą Alph oraz Beth i ich rodzin. 5 mocy i 300 UM. Posiada skrzydła. Obowiązki: *Pilnowanie bezpieczeństwa Alph i Beth.
16. Potomstwo Beth. Są to dzieci Beth. 6 mocy i 400 UM. Posiadają skrzydła. Obowiązki: *Bycie potomkiem Beth.
17. Samiec/ Samica Betha. Zastępcy liderów. Są oni przywódcami, gdy Alphy nie mogą akurat wykonywać swoich obowiązków. Mają 8 mocy i 1000 UM. Posiadają skrzydła. Obowiązki: *Zastępowanie liderów w razie konieczności. *Doradzanie Alphom. *Pilnowanie porządku w watasze. *Przeprowadzanie szkoleń.
18. Księżniczki/ Książęta. Jest to potomstwo Alph. Mają 7 mocy i 2000 UM. Posiadają skrzydła. Obowiązki: *Dorastanie. *W przypadku konieczności, objęcie władzy za ich rodziców.
19. Samiec/ Samica Alpha. Najważniejsze wilki w watasze, na ogół też najsilniejsze. Decydują o wojnach, sojuszach oraz ogólnej przyszłości grupy. 10 mocy i 3000 UM. Mają skrzydła. Obowiązki: *Pilnowanie porządku w watasze. *Decyzje o tym, kogo należy wygnać z watahy. *Budowanie stosunków z innymi watahami. *Przeprowadzanie szkoleń. *Dbanie o ogólne dobro członków Watahy.
|